fredag 25 december 2009

GOD fortsättning!




5 kommentarer:

  1. Åhhh så smarrigt det ser ut jag ÄLSKAR godis o allt annat onyttigt!! Kanske jag skulle komma på ett litet besök o hjälpa er att äta upp der:-))))))))))) God fortsättning själv kära ni Kramar Tina o Gänget i Skåne!

    SvaraRadera
  2. Ja, man kan ju undra varför allt som är "onyttigt" är så himla gott...inte går man o längtar efter morötter..eller..
    Just detta smarriga är nog dessvärre redan uppätet men jag kan svänga ihop nåt nytt om du kommer!

    SvaraRadera
  3. Ser alldeles oemotståndligt ut! Med betoning på det senare! Har just lyckats smälla i mig all tryffel (både vit och mörk choklad)som jag egentligen gjorde för gästerna (!!!) och dessutom petat i mig - fast inte ensam - två stora chokladkartonger från gästande vänner. Vet knappt om de kan benämnas vänner längre...
    Gof fortsättning på snaskeriet!/Eva

    SvaraRadera
  4. Mums fillebabba men jag vet att sötast hus er är nog ändå lilla Hedda. Längtar till maj!!!!

    SvaraRadera
  5. Ja, hon och "syrran" e alldeles oemotståndliga och DESSBÄTTRE gör det ingenting alls med stora doser av dom så det är bara att smälla i sig:-))))

    SvaraRadera