lördag 18 juli 2009

Dessa underbara

Det knep i mitt hjärta när jag såg på en annan blogg att en liten dam fått somna in och lämna detta jordelivet.

Tänk att vissa individer får en alldeles speciell plats i ens hjärta. Denna plats kommer för alltid att vara upptagen och ingen annan kommer nånsin att få vara just där.

Det har nu snart gått ett helt år sedan vår alldeles unika och fantastiska Ronja fick lämna oss.

Saknaden är fortfarande obegripligt svår trots att jag har mina två andra mycket speciella damer , och alla andra runtomkring mig, som jag älskar.

Det känns som om det varit för mycket av sorg och ledsamheter det senaste året.

Här kommer i alla fall en bild på älsklingen och en länk till vart hon är nu.

www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar